Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2007 22:00 - Ваканция... ама друг път :((
Автор: gerituuu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1910 Коментари: 4 Гласове:
0



   Първо: Добре дошла на Габи от Испания! Сигурна съм, че си си изкарала страхотно там :P
    Сега лошото... Уж бяхме ваканция... И на това ваканция му викат! Днес бях на разкопки. На археологически ракопки. Беше едно от най-мръсните, прашни и безсмислени неща с които съм се занимавала някога. Не, че някой ме е питал дали ми се рови из пръстта или ми се пренасят камъни - не бих си го причинила сама. Беше ужасно, слънцето определено не беше на моя страна. В началото на даскалото някой да се е сетил да ме пита дали, аджеба, на мене ми се учи археаология?! Споменах ли вече, че беше ужасно? Вече всериозно се питам дали не сбърках училището... Имах си оценки за най-добрите гимназии, с изпитите се справих, но реших, че моето си училище ще е най-"подходящо". Почвам да си се ядосвам. Отношението към учениците е несравнимо тъпо. С разкопките обаче наистина прекалиха. Бях на едно място с псуващи като каруцари работници, прибрах се по-мръсна от улично куче и естествено ме заболя главата от слънцето. Какви грехове съм имала в предния си живот?! Чудя се само на американчетата от Маями, които си копаеха наравно с работниците. И те си псуваха на воля, може би мислеха, че не ги разбираме... Казваха, че са като в спартанската армия. Да минава и утре и по-бързо да забравя за това преживяване. На всичко отгоре няма никакъв смисъл, че чистих каменните колкони с финна четчица, защото до няколко месеца на тяхно място ще се строи хотелче. На никой няма да му запука за 2-те плочки, дето ги намерих, нито за няколкото други, които май изхвърлих, защото ги мислех за камъни... Урока беше добър. Гледах работниците, които се блъскат като грешни дяволи там и за пореден път се убедих, че трябва да се учи!!! Гледах и археолозите, които вършеха същото като работниците, нищо, че са учили някоко години повече от тях... Другия урок: Не става само с учене, трябва и късмет.
    Смятам да завърша с добрата новина :)) Днес ми се обадиха, че са ме избрали за курса по журналистика! Всъщност това ми беше в главицата през целия ден. Започвам в понеделник. За жалост откриването е в 9 и ще успея да отида да си взема бележника. Няма пълно щастие.


Тагове:   ваканция,   път,


Гласувай:
0



1. gerituuu - Разкопките
06.07.2007 14:22
са на на едно място в Русе, което през робството е било крепост, вероятно турска, наречена Сексагинта Приста. Ясно са очертани колоните и основите. Вече е готова едната част, сега се работи по останалото. Има интересни находки, но едва ли работата в момента ще бъде завършена, защото ще се строи хотел, а парите на музея не са много.
цитирай
2. gerituuu - Наистина е кофти, особено като г...
06.07.2007 21:16
Наистина е кофти, особено като гледам как някои хора влагат желание и любов в работата си - спрямо тях също ще е нечестно.
цитирай
3. bilqnka - не е лесно
10.07.2007 18:28
особено в тая жега мога да си представя за какво става въпрос.
А курса по журналистика мисля, че е страхотна идея.Аз се бях замислила върху идеята да кандидатствам с журналистика, но има доста време до тогава, а и все още се колебая :)
Поздрави
цитирай
4. gerituuu - :))
10.07.2007 19:41
Дам, и аз милсех, че на курса ще е хубаво, но е мааалко по-различно от това което си представях... Поздрави и на теб (((:
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerituuu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 200411
Постинги: 47
Коментари: 150
Гласове: 1911
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031