Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2007 14:17 - Още 1 ден в каменоломната
Автор: gerituuu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2477 Коментари: 7 Гласове:
0



    Вчера пак бях на разкопки. Който е прочел предния ми постинг е разбрал колко им се "радвам". Все пак не е нищо особено. Става дувма за място в Русе, наречено Сексагинта Приста, което по времето на робството най-вероятно е било турска крепост. И понеже съм в първата паралелка в България, с изучаване на СИП - Археология, класния реши да ни "подари" по 2 дни в каменоломната на Флинтстоун, демек на истински разкопки. Първия ден беше по-успешен - в 2-метрова дупка намерихме монетКа, по-плоска от леща за очи. След това попаднахме на разни плочици, бивши съдове явно, едната от които намерих аз. Все пак голямата ми находка и моя гордост си остава еднаединствена - синя опаковка от дъвка от 5 ст. Чопленето на камъни беше основното ми занимание, разбира се, когато не метях. Видяхме и прослувутите "псуващи" хора, за които класния толкова разпалено предупреждаваше - най-обикновени общи работници с лопати и кирки. Няма как да не спомена и чичо Кольо (един значително окосмен, шкембест и изп`oтен човечец, с който плашат момичетата да работят, че инъче ще го виканат. И това преживях и нямах близки срещи тамошния Дон Жуан. Добре, че беше Дидо, младото попълнение в екипа, който ни забавляваше и никак не си прикриваше увлечението по 15 годишни, изпоцапани момиченца, с мини панталонки и макси деколтета. Всъщнхост симпатично беше момчето, ама много се сваляше. Все си хвалеше "инструментите", караше ни се, че не можем да "го вдигаме" (ролетката, де!), и най-накрая ми показа някаква линийка, която "превръщала и малките сантиметри в големи". Как да не ти стане любимец?! Какво е виновно момчето, че там млада плът не се мярка често!
    Накрая разгледахме и вече готовата част от крепостта. Доста добре са се справили археолозите, спор няма! Мястото е красиво, близо до Дунава, а едно страо бомбоубежище е превърнато в галерия, събрала най-интересните експонати. Има и съркофаг, в който са намерени костите на жена, окрасена със златни накити. Ако и нашия "обект" би изглеждал така един ден, усилията, които са положили толкова много хора няма да са напразни, но от мисълта, че свършат ли парите на музея, идва ред на хотелче на същото местенце ми става кофти. Но, какво да се прави...


Тагове:   още,   ден,   каменоломната,


Гласувай:
0



1. thundergoddess - Гери, абе хотела е наблизо доо ра...
10.07.2007 20:12
Гери, абе хотела е наблизо доо разкопките, ама е на съседната улица. Няма да го строят там. Като се минава по пътя и отсрещша строят нещо. те тва е хотела. Има и строеж, ако вземеш объркаш първата с втората пресечка като тръгнеш от даскало. Да не би Панчев да е казал, че ще го правят хотел? На мене не ми се вярва. Храма, дето го чистихме е третия по рода си в България, все пак :)
цитирай
2. thundergoddess - Посеслов: Какво не му хареса на к...
10.07.2007 20:13
Посеслов: Какво не му хареса на колегата Червеняшки? Той беше някакъв дребен, така че няма какво да се плашите от него. Виж, оня високия и брадатия наистина всяваше респект! :)
цитирай
3. gerituuu - ;)
10.07.2007 21:33
Еми, това за хотела не помня кой точно го каза, ама ми направи силно впечатление! Даже не съм сигурна дали не го каза Дидо. Ааа, той колегата всяваше само хил. Оня високия като минаваше и всички се обръщахме :D Интересна беше катринката на виокия, вървящ изправен и с нормални крачки, а Дидо се опитваше всячешки да го догони и разпалено му обясняваше нещо. Бяха като Флинтстоун и Барни ХиХ
цитирай
4. thundergoddess - Да, двамата бяхя голяма идилия. ...
11.07.2007 13:40
Да, двамата бяхя голяма идилия. Особено като бяхме ние. Кольо се надигнал на пръсти и обяснява нещо на високия, обаче всички чуват, понеже ушите на високия му идат далечко на Кольо. Хах :)
цитирай
5. gerituuu - Абе, ти за какъв Кольо ми говориш?!
11.07.2007 18:23
Абе, ти за какъв Кольо ми говориш?!
цитирай
6. thundergoddess - Перверзния дето уж бил е Кольо :)
25.07.2007 21:43
Перверзния дето уж бил е Кольо :)
цитирай
7. gerituuu - ХаХа
26.07.2007 19:58
Абе, Монка, той е чичо Кольо и е общ работник. Чалнатия е Дидо :D ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerituuu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 201359
Постинги: 47
Коментари: 150
Гласове: 1911
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930