Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2007 21:32 - Поредният урок...
Автор: gerituuu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1879 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 10.10.2007 13:07


    Човек всеки ден получава нов урок от живота. Важното било да го възприемеш правилно. Поне така казват по-възрастните. И днес - пореден ден, пореден урок... Урока беше, че не трябва да си вра нослето там, където не ми е работа. И, че не трябва да очаквам прекалено много от хора, които дори за себе си не ги е грижа. Неприятен урок беше, но определено ще го запомня. Научих също, че увереността в себе си, не гарантира успеха. Изобщо, все важни неща. Не, че не съм ги "знаела", но можем ли да знаем нещо, щом не сме се сблъсквали в действителност с него? Е, днес се сблъсках с всичко това наведнъж. Не стига, че навън е като хладилник, ами и една солидна порция студени изживявания ме връхлетя. Не, не съм яла сладолед (въпреки, че много ми се искаше). Какво ми става, че винаги съм на неподходящото място, в неподходящото време и задължително с възможно най-неподходящите хора? Дам, поне днес беше така, почти целия ден. Земята би спряла да се върти, ако аз уцеля момента и... хората най-вече... Сякаш днес света се беше наговорил да ме прецаква. Не си въобразявам пък! И не само света, а и цялата челяд върху него! Порой от неуместни изказвания, изпълнения, преигравания, лицемерие, лъжи и огромна липса на какъвто и да било късмет ми бяха най-добрите приятели днес. На тях поне мога да разчитам за пълна подкрепа във всеки един момент! За сега.


Тагове:   урок,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. monix - ***
27.10.2007 13:25
Като се поровичках малко из блога ти,наистина си права за това. Много права. В това съм замесена и аз. Доста. Тъй като тези "добри приятели" са ми спътници всеки Божи ден, когато излизам от вкъщи. Супер е гадно, но вече съм свикнала. Или поне се опитвам, защото не може да се живее с това всеки ден.
цитирай
2. gerituuu - Мдам
27.10.2007 13:59
Опитвам се да променя нещата, но рядко успявам. Тотална липса на късмет! И всеки ден - уроци, уроци...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerituuu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 201541
Постинги: 47
Коментари: 150
Гласове: 1911
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930