Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2007 14:38 - За рекламите
Автор: gerituuu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2725 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 24.10.2007 14:41


    Знам колко много е изписано на тази тема, но не сдържах и аз да се изкажа! Ами, не ги обичам рекламите и това си е. Аман от всички кренвирши, прахове за пране и бои за коса на тоя свят! Като ги гледам тия реклами и имам чувството, че сме водеща страна в света по положителен прираст на населението и за това се произвеждат невъобразимо количество памперси, всички видове и марки от които ние трябва да знаем. Особено аз - да съм подготвена за след 10 години! Любими са ми обаче, рекламите на ароматизатори за тоалетна! Дават ги винаги, когато вечерям. Bon Apeti! Да не забравим и глобалните проблеми! Един от които е чувствителността на зъбите! НО, добре, че ги има всички реклами за пасти за зъби, в които участват възможно най-схаванатите притежатели на говорни дефекти! Никой вече не търси отговор на Шекспировия въпрос "Да бъдеш или да не бъдеш?". Всеки се чуди само "Как, аджеба, да ароматизирам прането си?". Мдам, този егзистенциален въпрос е обзел съзнанието на всяка средностатистическа домакиня, но само до следващата реклама, която ти показва милиони видове супи, още по-наболяла тема. Тези "разтворими манджи", както аз им викам не могат да достигнат рейтинга на видовете кафе. Те са по-многобройни от населението на Южна Африка и Китай взети заедно. Но, така е, когато ролките за коса не вършат работа, Нова Бразилия си казва думата. Не ви ли е жал, обаче за горката Мария! То не я гониха пчели, не я напада "леопард", а тя е толкова съвестна домакиня, че само за прането си мисли! Бирата може да е хубаво нещо, но след няколко бутилки, кой ли ги помни вече всичките марки?! Обръщаш 1, 2, 3 и the fun starts here! Айде и по една водка да ударим! Не е хубаво да се смесват? Е, традициите на са това, което бяха! Тогава по една мастика може, с динИ.. ъъ, с динЯ... Ама и на тия мъже, какво им става? Нали помните горкото момиче на плажа, дето никой не се реди на нейната опашка. Ще вземе да си изгуби работата! А, колежката и, да се претовари. Еми, няма да го ползвам тоя шампоан, да се товаря с работа само! Сега, обаче, няма как да пропусна и предизборните агитации. Какво като не съм потенциален гласоподавател и не съм от София - и аз си имам фаворити! Все пак съм нУрмален човек, както ми казва женицата с гладката кожа. Да, знам я как се казва, то бива ли да гледам ркламата 4265163 пъти и да не запомня?! Защо ще става кметица, спокойно могат да я вземат за реклама на крем за лице. Ох, как щях да пропусна горкия легендарен Дон Кихот, съвременния образ на саламеното производство. То това е класика, за романа говоря, не за първо районно. Айде, че огладнях, отивам да си разтворя една супа и да отрежа перфектното парче шунка - сама, не ми се ходи до магазина!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. goldenrose - :D
24.10.2007 14:28
mnogo me razsmq s tozi posting! osobeno kato kazva6 kolko ti e kef da slu6a6 za aromatizatori za toaletna dokato se hrani6 !!! hahaha! mnogo me kefi6 ! ;)
цитирай
2. gerituuu - :))
24.10.2007 14:31
Радвам се, че ти харесва постинга :) Гуш и поздрави :)
цитирай
3. gerituuu - :)
07.06.2008 12:13
Колко интересно... сама си коментирам постинга! Ето до къде съм стигнала :D Anyway, сетих се за този пост, просто докато си разглеждах витрините тези дни и о.О Ама аз съм за "Ясновидци", бе! Гледам "жената с гладката кожа" на един гигантски плакат - верно станала рекламно лице, ама добре, че бях аз да дам идеята ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerituuu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 201317
Постинги: 47
Коментари: 150
Гласове: 1911
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930