Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2008 21:41 - Сезонът на щраусите
Автор: gerituuu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2103 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 23.07.2008 21:41


    Затваряш ли очи? За какво? Коне с капаци... Какъв е смисъла да си живее някой в измисления розов свят. На 5 са понита с панделки и барбита в реални размери, на 15 притежанието на отличително несъизмерими с на останалия свят и неустоимо уникални телесни и нетелсни прелести, на 25 той ще се обади, ще се обади, бе, ще видиш! Ще видя, ама друг път. Даже и те с упоритото си очезатваряне за световноприети и въпреки огромните им усилия, неподдаващи се на опровергаване истини, не могат да променят реалността. Иска ти се това, иска ти се онова, абе, и аз искам на бала да пия шампанско в някоя от лимузините на Тимбаланд, ама даже да съм го заслужила няма да ме огрее. И ми е ясно. Какъв ви е проблема, хорица (нарочно умалително, не е от сърцераздирателно снисхождение)?! Много ми е интересен "навика" на някои хора да си "кривят дуата" и да казват на черното бяло. Ще си го кажа направо: О, неразумни юруде, защо се ти срамиш да признаеш, че си тъй безбожно тъп и да заживееш с простичката истина за липса на акъл у твоята така извънредно уникална главица? Ама то да беше само това, да се ненарадва човек! Остави глупавите създания, света е прекалено малък, че да е тоооолкова препълнен с хора с изкрвено мнение и за гальовнозаобикалящата ги действителност. Колко "токова" ли? Ми достатъчно. Не, няма да вдигнат заплатите/пенсиите/помощите/всичко-останало-парично-което-може-да-се-вдига, докато не заявиш ясно, че трябва. Мне, със заядливо цъкане няма да те върже. Хм, пак се чувствам сякаш разбивам нечии илюзии. В момента е приятно. Ама да се наначуди човек, защо има и такива, които крият нещо за себе си, от самите себе си. Ок, опитвах се до преди... (не)известно време. Достатъчно известно ми, че да си събера акъла и да започне да ме е срам да лъжа най-вече пред себе си. Защо и другите не могат? Ъ? Една 16 годишна хлапачка успява, а сульовци на по двойно и тройно не. Ама и на това съм доволна, има време за повече (успяли). Казвам си: "Така ли е?", ако отговорът е да "Of course, darling", няма какво да си завирам главата в пясъка и да се правя на чаровно-разсеяна (точно колкото, когато някой некакнен досадник пише в Скайп). Щрауси такива. Абе, какво ли се обяснявам и аз, хабя клавиатурата само. ^прозявка^

"айде поздрав. Тази песен беше първоизточникът на поста, ама не стана точно така.

Love is right now, so don"t close your heart





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. silencemurmur - по: Love is right now
24.07.2008 20:47
I like your 'Love is right now'.
regards

Silence
цитирай
2. zeifod - :)
01.08.2008 11:52
Ха сега де :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerituuu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 201579
Постинги: 47
Коментари: 150
Гласове: 1911
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930