Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2008 10:57 - Предпоследно.
Автор: gerituuu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1324 Коментари: 0 Гласове:
0



    Има ли щастливи хора? Ако има - гоня ви. Ей, не се обиждайте, просто не обичам да развалям ничие настроение, за това предпочитам просто да си пиша и никой да не го прочете. Хмм, прозвуча сякаш всички са щастливи. Yeah, right... Лайк ай ем. Всъщност... Не мога да кажа, че съм зле, почти нищо емоционално не мога да кажа, защото чертежите по физика и жалкия опит да уча по химия убиха всичко човешко в мен. Отваряйки си очите вчера в 7.30 сутринта се протегнах лежерно, мъченически, но въпреки това яростно към звънящия телефон. Пак най-подходящата песен за събуждане "I don"t wanna work today..." Ми не искам. Да се правя на много примерна и работлива, о, как може да има толкова мързеливи хора, с нищо да не допринасят... бла бла... Простотии, с нищо не ми се занимава. И вчера си казах, че няма да повторя толкова ранното ставане (поне до 2я срок, ако не искам да ме изключат). Ама го повторих. Защо в стаята ми трявба да е толкова студено сутрин? Сякаш ми е малко, че съм учила до никоето време и, че отново няма да си доспя, ще се дрогирам с кафе и ще извършвам някакви неориентирани конвулсии с левия крак, колкото да не заспя, ами трябва и да се чувствам като тюлен. Мразя това. Не трябвало да маразим.. Оф, хайде променете го, мразя да се тормозя сама за нещо, което с нищо няма да ми помогне, не само на мен, ами и в глобален и във всякакъв друг смисъл е напълно излишно да го върша.
    Никой ли не разбира, че ходя на училище само, за да завърша сравнително успешно и да се махна? Бягам? Или се стремя по-скоро ;)
    Ей... това младо поколение... Тцтц! Ей това младо поколение може да прави къде-къде по-полезни неща за самото себе си, отколкото да кисне по половин ден, да си бърка в носа и след няколко месеца да му изкарват материала и от там, и от всякакви други места.
     Отивам на училище...

    Ще махна блога. Не знам кога, със сигурност ще започна отначало. В последните дни нямам време дори за това.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gerituuu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 201460
Постинги: 47
Коментари: 150
Гласове: 1911
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930