Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2009 10:50 - Фрустрации
Автор: gerituuu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1705 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.06.2009 22:42


     Да се прибирам в дъжда, ок, в своеобразния снощен потоп си беше забавно :P Общо взето разбрах какво е усещането да понеса Ниагара на плещите си и все пак почти да нямам хрема, lucky me... Тази следпоройна сутрин не е чааак пък толкова хубава...  Хм. Чуроликащите почти никакви ги няма, но пък долавям доволно много двигатели и лай на улични кучета. И даже някакво говорене някъде зад мен, чак ме мързи да се заслушам и едва се протягам лежерно и недоспало. А си леганх в 23.30!
     Предполагам, че имам запас от "спешни и неотложни задачища на дневен ред", но... да кажем, че съм на една прозявка разстояние да се хвърля към възглавницата и да сложа въображаеми тикчета на вскичко, което ме чака днес. Не, че е кой знае какво... Общо взето да изтърпя само 6 надвикващи се с глутница подивели тийнейджъри учтеля, да не получа нито една двойка по 6те предмета, за които не си мръдвам пръста, защото... ами, защото пиша тук в момента и да върна една чужда собственост, за която се присещам през 15тина минути иии ще е добре, ако не реша да отида с друга чанта на училище и именно тази чужда собственост не остане в старата. Имам усещането, че ще се справя успешно с тези елементарности (имам 11 годишна тренировка) и ще финиширам приблизително довечера, приблизително у дома с изтощени батерии и главоболие. А тази седмица има едва 4 мъчителни дни... Даже ходих и на театър! Обичам да ходя на театър! И обичам през юни да има слънце! (което обяснява факта защо няма) Въобще обичам все хубави неща и хора, и почти заобичах песента ей там под постинга, и настроението ми е добро, само дето не съм много наясно защо... *sun*
Не знам какво не ми е наред... Но пък усещам какво не му е наред на светоусещането ми. Ако не друго, поне това. Разбирам аз, ама друг път... От една страна вярвам все още в "what goes around, comes around", но от друга... ще го кажа направо - защо, когато съм мила с хората (а в последно време изпитвам притеснителни фрустрации да бъда точно такава), получавам обратнопропорционално отношение. А, когато ми писне и съм на ръба да тегля една красива се появява странен вид просветление и изведнъж светът спира да ме ползва на футболна топка. Това е една от личностните ми неразрешими загадки, въврви си в комплект с усещането, че ще си остане все така неразрешима и все така загадка. Поздрав.

Edward Maya feat Vika Jigulina - Stereo Love

When you"re gonna stop breaking my heart
I don"t wanna be another one
Paying for the things I never done
Don"t let go
Don"t let go
To my love
Can I get to your soul
Can you get to my thoughts
Can you promise we won"t let go
All the things that I need
All the things that you need
You can make it feel so real.
Cuz" you can"t deny
You"ve blown my mind
When I touch your body
I feel I"m loosing control
Cuz" you can"t deny
You"ve blown my mind
When I see you baby
I just don"t wanna let go
When you"re gonna stop breaking my heart
I don"t wanna be another one
Paying for the things I never done
Don"t let go
Don"t let go
To my love
I hate to see you cry
Your smile is a beautiful lie
I hate to see you cry
My love is dying inside x2
I can fix all those lies
But baby, baby I run, but I"m running to you
You won"t see me cry, I"m hiding inside
My heart is in pain but I"m smiling for you
Oh baby I"ll try to make the things right
I need you more than air when I"m not with you
Please don"t ask me why, just kiss me this time
My only dream is about you and I




Тагове:   музика,   мрън,   Фрустрация,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gerituuu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 201280
Постинги: 47
Коментари: 150
Гласове: 1911
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930