Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2009 01:37 - Сега (=
Автор: gerituuu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1849 Коментари: 2 Гласове:
2



Това е вторият ми пост за нощта. Спи ми се, но не ми се ляга, не ми се яде торта и не ми се натиска хиксчето.
Чувствам се добре, спокойна, отпусната и в собствен сос. Розов потник и зелено пижамено долнище на сърца, с рошава коса съм, с весели оранжеви нокти и лежерно се забавлявам с крема докато си почиствам грима. Скръстила съм крака на стола, по възможно най-вредния начин за стоене пред компа, слушам неопределени бонбонени песни и не искам да спирам да пиша. Това винаги ме е успокоявало по странен мой си начин.
Между другото рекламата на аха.бг ме дразни много. Но не достатъчно. Статичните реклами са с една идея по-поносими, не ми привличат погледа така нагло.
01.27. А имам да казвам толкова много неща, не ми се чака до 6 следобед. И в този момент обожавам личните съобщения в забутани сайтове, но колкото и да ми се иска да драсна няколко реда, вероятно ще се въздържа.
Дори пръстите ми са умрени, за тези на краката да не говорим... 7 часа на токчета, милите, без сядане и без почивка. И съм била толкова близо. Сега няма значение
(=
Иф е шофьорка. Даже сърце не ми дава да се стресна от тоз факт, просто и се радвам на упоритостта (:
А аз, колкото и глупости да ми се случват, съм си същото момиченце с цветчета в блога, цветчета по клавиатурата и цветчета в настроението.
Вечерта все пак е с формата на маргаритка. Вече (:






Гласувай:
2



1. wildrose - Поздрав с това стихо!!! :)
23.07.2009 13:44
ДА СЪМ СЛЪНЧЕВО МОМИЧЕ

В дланите ми каца слънцето червено -
добро и светло, като гълъб ален,
то сгушва се усмихнато във мене
и пулсът ми запява в миг запален.

Аз искам слънце цял живот да имам
и дланите ми винаги да парят;
да нося дъх на слънце негасимо
и буйно да горя, да не догарям.

И хората да гледат мен засмени,
да казват "Тя е слънчево момиче,
във вените й слънчево червени
дъхът на слънцето с кръвта й тича."

Аз искам, щом издъхна уморена,
то - слънцето - със мен да не изстине,
а светло като мойта кръв червена
да блесне над земи и над градини.

Да литне между хората щастливи,
за себе си и мен да им разказва
и аз ще бъда жива, вечно жива,
защото мойто слънце няма да залязва.
цитирай
2. gerituuu - :)))
23.07.2009 15:24
Мерси, страхотно стихотворение! Слънчево, точно както настроението ми (sun)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerituuu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 200372
Постинги: 47
Коментари: 150
Гласове: 1911
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031