Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2010 13:58 - Partyyyy
Автор: gerituuu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1296 Коментари: 0 Гласове:
0



В предния пост пропуснах обаче да пожелая всеки празник да посрещате както аз посрещнах 2010 - с готин, музикален, оранжев купон. Мдам.
Беше хубаво, не, беше си много хубаво. Повече от хубаво :) *Happy* *аз happy*
Ок, малко се сащисах като разбрах, че няма ток, но защо да гледаме негативно на ситуацията, щом можем да си запалим свещ на кухненската маса и да напарвим казармено количество сандвичи. Още повече, че някои откриха житейското си призвание - месар. Да им е честито ;)
Тъкмо като стана весело на тъмно (в най-книжовния смисъл, ей!) и пуснаха тока. Жална им майка на съседите... заради музиката, де. По някое време надежда всяка оставх, че витрините ще съществуват на сутринта, ама за щастие удържаха с неимоверни усилия. И така почти стъкла не чистихме, ама, хайде, счупеното носи щестие, ако не е от любимия сервиз на майката. И после лигааааааааа *dance* (както и преди, и след). И много танци! Е, не им проумявам флософията на тия, които стоят и после стоят, понякога седят, но въпросът е, че през солидна част от времето се не помръдват. Аз като чуя музика и не ме свърта на едно място. Не, че през другото време ме свърта, но, ********, млади хора сме! Ако не сега, кога? И кой както може... Важното е музика да има, ако няма ще си пеем. Изпитият алкохол би осигурил ресурси спирт на Пирогов приблизително до другата нова година, шегувам се, всеки с мярка, с едно изключение от женски пол. (...)
Ииии баница! Наздраве за оправните хора сред нас ;) С много объркани късмети, в крайна сметка ми се падна любов и получих уверение, че ще се уреди някак :P Ей, да се похваля, толкова чаши и чинии не зная кога пак ще измия, ама и това беше забавно. И почти без произшествия о.0 Всъъъщност, единствените поражения бяха... амии две счупени чаши и много разлято шампанско (включително по блузата ми, дивана, покривката). А, щях да забравя шедьорвите на съвременното въоражение a.k.a пиратки. С ръка на сърцето си казвам, че не хвърлих нито една (мхмм) и кротичко наблюдавах отстрани как от прозореца на кухнята се излива снаражението от Втората Световна. И как народа като в анимационните филмчета се юрва с миниатюрни крачки в една редичка, когато някой изпусна една запалена на земята xD
Таа, жертви на пиротехниката нямаше, но на собствения си акъл - намериха се. Не, че обвинявам някой, то си е лично решение дали да прекараш празника с приятелите си на масата смеейки се или в тоалетната обръщайки се с хастара нагоре. Но всеки знае себе си ;) Що се отнася до мен, изкарах си идеално. Даже, когато към 3 и нещо решихме да ходим някъде да пием кафе, но не открихме нищо подходящо отворено и след известно лутане из горите тилилейски, така, де, кварталът, който си остава неусвоена територия за мен, се върнахме да гледаме филм. Home Alone 3. Не, че гледах кой знае колко, комичното присъствие на един елемент, с повече алкохол, отколкото кръв вът вените си, пак направи веселото :Pp Въобще, от липса на забавления няма как да се оплача. Имам предвид от интелигентния тип ;)
Прибирането от своя страна направо си заслужава отделен постинг, но общо взето ме прекараха през разни пасища, даже по едно време силно се съмнявах дали не съм стигнала Румъния, но като видях гарата в далечината се поуспокоих. Даже успешно прескочих някаква ограда, нека не използваме подлезите ;) Разбира се, по законите на Мърфи, по време на похода беше съвсем тъмно, но, когато се прибрах, реши да се съмне, за да ми свети и да не мога да заспя на спокойствие.
Честно казано беше страхотна вечер. Някак си символ, че животът ми влиза в релсите отново. Обичам такива вечери :) Честита Нова година! (=








Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gerituuu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 200398
Постинги: 47
Коментари: 150
Гласове: 1911
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031