Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2010 13:25 - Къде ми е ваканцията?!
Автор: gerituuu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1421 Коментари: 0 Гласове:
1



Подмърчам си и надигам чашата. Не, не се напивам от мъка. Просто настинка ме тормози и съм си разтворила едно от онези прахчета против грип и подобни. Иронията е, че помагат на всички, освен на мен и имат вкус, който се харесва на всички, освен на мен. И пак знам, че няма да имат ефект, но отчаянието ме тласка към чашата. И в този драматичен полу-грипозен момент си мисля колко често си губим времето с хора, които не ни заслужават. И този път въобще не говоря за себе си, даже нямам нищо общо. Чиста проба наблюдение. Несъвместимостта между хората е в невъобразими мащаби и аспекти. Не може да се обясни дори и с "противоположностите се привличат", нито с "любовта е сляпа". Просто хората са наивни. Лековерни. Малоумни дори. Общо взето не съзнават какви по дяволите ги вършат и после си сърбат каквото са си надробили, но е твърде късно, да са мислили когато е трябвало. Или може би в търсене на забавления? На пияна глава? Под въздействие на някоя песен или връхлетяни от позабравени емоции? Няма универсално обяснение, разбира се. И, да, аз също не съм съвсем наясно за какво говоря. Просто такива мисли ме глождят. Пък и, откровено казано, ми харесва да пиша тук и ми липсваше, та за това дрънкам общи приказки на килограм. А и имам да пиша има-няма две есета, да науча няколко хиляди урока който от кой по-интересни иии да се подготвя емоционално за утре. Ваканцията свърши, хора! И аз още не мога да го проумея. Не, че не беше адски готина ваканция и ми остават точно четири месеца училище до края на живота, но все още ученичекса кръв тече във вените ми и не мога да не съм вкисната през последния ден от заимната ваканция. И, по стар обичай съм оставила всичко за последните дни. Снощи четох някакви разкази, но от уважение към литературата няма да споделя мнението си точно сега (а в някой момент на силен афект, когато няма д асе сдържа, но си запазвам рпавото за тогава).
Между другото гледах "Изгубени в превода", никак не е лош. Иии "Кутята"! Обожавам го. Пак ще го гледам, не, че скоро пак ще ми остане време за филми, но ще го гледам. И "В катоВендета". Гениален е. Иииии "Обществото на мъртвите поети". Въобще ми върви на филми в последно време. И не само на филми, бих казала ;) Имам странен късмет, някакви изненадващи съвпадения са налице о0 Мдамм... Например, когато бях в пълна безизходица и абсолютно безсилна срещу съдбовния инат на замунда.нет и имаше точно един човек, който може да ми помогне и аз тъкмо започвах да се тюхкам, че не е в скайп, той ми се обади по телефона. Да, в 22.30. И после ми помогна. И не само за това. Въобще, осмелете се да ми кажете, че не съм късметлийка! СЪМ!
И до текущия момент в главата ми се гонят песни от най-различни жанрове, ама то сякаш не е така от лето 91во насам.. She"s got the jack! (rock) От тук, от там се опитват да си пробият път някакви крясъци "6 6 6..." ;) Не зная как съм способна да си смеся...
Ох, стига съм дрънкала простотии, време е да се образовам, даже във facebook дядо Севчо ми каза "Въри учи!", как да не го послуша човек?! Приемам го като знак на съдбата, ама мноооого ме мързи. Освен това сънувах, че имам английски, но не съм си написала нито едно домашно и си крия тетрадката от учителя о0 И това ще се реализира от край до край, ако до 5 минути не си надигна четирибуквието и не започна да усвоявам английска реч.
Приятно ми беше!







Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gerituuu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 201489
Постинги: 47
Коментари: 150
Гласове: 1911
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930