Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2008 12:06 - Дали ще е последно...
Автор: gerituuu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1908 Коментари: 0 Гласове:
0



    Пиша тук от година и половина. Приблизително... Достатъно, за да свикна с това "местенце". Макар виртуално и съвсем нереално, реших, че мога да си драскам и да ми става едно ниво по-добре. И се оказа вярно, защото не търсех поле за изява, нито слушатели, не търсех и рамо, на което да си изплача очите. Просто търсех занимание и начин да отхвърлям негативизма на ежедневието. И скуката. И разочарованията. И информатиката. Пишех аз развлечение, пишех просто ей така, понякога ми харесваше, понякога пишех ли пишех, накрая триех всичко и натисках хиксчето.
    И сега погледнах назад и видях себе си. Щастлива без причина, идиотски ухилена, отнесена, раздразнена, наранена, най-вече неориентирана.
    И сведох себе си до 2 страници. Натисках "Изтрий!" отново и отново, без жал и и без да мисля, че нещо ще ми липсва. Е, още нищо не ми е залипсвало. Оставих това, което наистина бих искала да си имам черно на бяло.
    Преди година и половина написах тук, че обичам да говоря. Не е вярно. Поне за това време съм го осъзнала. Но едва ли е единственото заблуждение, с което ще се сблъскам в живота.
    Е, това е. Един от постовете, в койт не говоря за чужди или свои грешки, нито за нищожни вълнения. Нито за нормалността или ненормалността.
    Все си мисля, че някога пак ще пиша тук, харесва си ми :) Вероятно, защото нямам очаквания, коти да не бъдат оправдани. Вероятно, защото си е мое.
    И казвам простичко "Чао". Беше забавно :P




Тагове:   дали,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gerituuu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 201467
Постинги: 47
Коментари: 150
Гласове: 1911
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930